سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خدا بترس هر چند ترسى اندک بود ، و میان خود و خدا پرده‏اى بنه هر چند تنک بود . [نهج البلاغه]
3  اخبار دولت(دولت خدمتگزار)  4

اعلامیه (یکشنبه 88/4/7 :: ساعت 1:44 عصر )

بسم الله الرحمن الرحیم

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی از برنامه های دولت نهم و دهم ایجاد شده است. به دلیل بعضی از محدودیت ها در سرور میهن بلاگ این وبلاگ در سرور پارسی بلاگ ساخته شده است.از کاربران عزیز خواهشمندیم برای  به دست آوردن اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر که توسط این جانب ساخته شده است مراجعه کنند

www.mahmoudahmadinejad.mihanblog.com

 

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: نیما


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 0
    مجموع بازدیدها: 3817
     

    »» درباره خودم
    اخبار دولت(دولت خدمتگزار)
    نیما
    این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به مردم عزیز ایران و با حمایت دکتر احمدی نژاد آغاز به کار کرد. به دلیل بعضی محدودیت ها این ولاگ در ادامه کار وبلاگ دولت خدمتگزار به وجود آمده است
     

    »» لوگوی خودم
     

    »» اشتراک در وبلاک
     
     

    »» دوستان من
     

    »» آهنگ وبلاگ
     



    پیروزی قاطع دکتر محمود احمدی نژاد بر همه ایرانیان مبارک باد